UA-106071045-1
نوشته های جدید
صفحه اصلی / بازاریابی اینترنتی / بازاریابی از طریق خبرنامه چیست؟

بازاریابی از طریق خبرنامه چیست؟

بازاریابی از طریق خبرنامه چیست؟

در این روش عضویت را در خبرنامه به بازدید کننده پیشنهاد میدهیم و برخلاف روش ارسال انبوه که برای افراد گاها ایجاد مزاحمت میکند،روشی است که با رضایت کامل بازدید کننده همراه است.زیرا اگر بخواهد عضو میشود اگر نخواهد عضو نمیشود.اما این که با تکنیک های مناسب بازدید کننده را مجاب کنیم که عضو خبرنامه ما شود مهم است.این تاکتیک بازاریابی است!در این روش اگر اصول  رعایت شود باعث ایجاد یک ارتباط قوی با بازدید کننده میشود اما روش ارسال ایمیل انبوه فقط باعث بدنام شدن برند میشود و بس.

چگونه بازدید کنندگان را مجاب به عضویت در خبرنامه کنیم؟

 

بخشی از بازاریابی خبرنامه به بازاریابی محتوا  برمیگردد.به این معنی که وقتی کاربر برای خواندن یک مطلب به سایت شما می آید،اگر مطلب پر بار باشد و مخاطب بپسندد باز هم به سایت شما سر میزند تا دیگر مطالب را بخواند.حال این میان یک دعوت به عضوت در خبرنامه کار را نهایی میکند.یعنی کاربر از مطالب شما خوشش آمده و برای دریافت بقیه مطالب جدید عضو خبرنامه شما میشود.یک گام دیگر هم باقی مانده و آن هم متن دعوت به عضویت است.در بعضی از سایت ها این متن لازم است که مودبانه و رسمی باشد و در برخی سایت های دیگر مثل سرگرمی و مدلینگ و غیره یک متن عامیانه هم میتواند جذب کننده باشد.

یک نکته مهم:

وقتی کاربران عضو خبرنامه شما شدند برای دریافت مقالات و مطالب مفید عضو میشوند نه دریافت تبلیغات! اینکه شما به جای مطالب تبلیغات ارسال کنید فقط باعث پاره شدن رشته ارتباط بین شما و بازدید کننده میشود و اعتماد خود را از دست میدهد.هیچ گاه این کار را نکنید! ایمیل تبلیغاتی از روش دیگری که بازگو شد ارسال میشود نه از طریق خبرنامه!

منبع سایت همیار سئو

درباره farkhonde

این مطالب را نیز ببینید!

شبکه های اجتماعی وبازاریابی مجازی

شبکه های اجتماعی ساختاری برای درآمدزایی اینترنتی

شبکه های اجتماعی و بازاریابی مجازی  شبکه های اجتماعی (social media marketing) از مهمترین ابزارهای …

2 دیدگاه‌ها

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *